onsdag 13. mars 2013

Under the weather...

Den siste uken har vært travel. Jeg har jobbet mye, både med høgskolejobb og Forever Living. Jeg har trenet (!) et par ganger. Jeg har gjort ferdig genser til Smårusket (Mariusgenser selvfølgelig), kjolen min er ferdig, jeg har begynt på og blitt nesten ferdig med bursdagsgave til mor. Jeg begynte å strikke genser til samboeren ( passende bilpassasjer prosjekt). Jeg har vært i Oslo i barnedåp til min lille sønnesønn på 3 mnd. og samtidig besøkt mye familie.
...og blitt kraftig forkjølet. Hovmod står for fall heter det, jeg har jo lenge skrytt av at jeg ikke husker sist jeg var forkjølet...

This has been a very busy week. I have put in lots of hours both at my job at the University and my job for Forever Living. I have worked out a couple of times. I have finished a new sweater for the Wee one ( she is not so wee anymore), my dress is done, I started and almost finished a gift for my mother. I started knitting a sweater fir my partner ( great car-passenger project). I have been to Oslo this weekend for my grandson's baptism and did some more family visits at the same time.
...and cought a bad cold. It does not pay to be haughty, I have for a long time bragged about not having had a cold for ages...

Så hva gjør man når det eneste stedet man orker å være er i godstolen og man samtidig ikke har rast eller ro til å gjøre ingenting? Da husket jeg på mønsteret jeg kjøpte på symessen, Gail Pans Busy Little Christmas Elves . Så nå har jeg rigget meg til med koselig julestitchery (selv om det snart er påske), og med spennende lydbok på øret har jeg det i grunnen ikke så ille likevel :-)

So what do you do when the only place you feel like being is in the most comfy chair in the house, but still don't feel like being completely idle? I suddently thought of the Gail Pan pattern I bought at the Sewing fair before Christmas, so now I am stitching Busy Little Christmas Elves, listening to a thrilling audiobook and life is not all that bad anyway :-)

3 kommentarer:

  1. For en energi du har hatt, god bedring.

    SvarSlett
  2. hope you are feeling better soon Siri and i love the jumper,very nice.xx

    SvarSlett
  3. Not bad at all !!! Take care of you !
    Florence

    SvarSlett