onsdag 21. november 2012

Preparations...

Aller først vil jeg bare - meget stolt - få berette at vår inntreden som forhandler av Forever Livings gode sunnhetsprodukter gikk aldeles strålende :-) Tjo og hopp - se så gøy vi hadde det! Nå planlegger vi både Åpen Dag her hjemme neste uke, og skal stå på Julemarked i desember.
...og nettsiden dere kommer inn på ved å trykke på lenken er min egen!

First of all, I would like to tell you - very proudly - that our first day as merchants selling Forever Living's wonderful products went absolutely great :-) It was so much fun! Now we are planning an Open House at home next week, and will be at the Christmas Marked in December.

Det nærmer seg jul, og jeg er med i to julegavebytter. Begge to jeg skal sende til er i Australia, så det er om å gjøre å få ferdig og sendt avgårde gavene helst denne uka. Så dermed jobbes det for fullt et par timer hver kveld.

Christmas is getting close, and I am participating in two Christmas gift swaps. Both of my partners are in Australia, so now I am working hard a couple of hours every night in order to have the presents ready and sent this week.

Ettersom det er hemmelig kan jeg ikke vise hva det er...

As it is secret, I cannot show you what it is...

Men kvalitetssjefen har godkjent arbeidet!

But my quality leader has approved the work!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar