mandag 26. november 2012

To the Land Down Under...

Jeg er med i to julegavebytter i år, og begge mine partnere er i Australia. Fristen for å få juleposten fram i tide er 3.desember, så nå er det bare å få det av gårde.

I am participating in two Christmas swaps, and both my partners are living in Australia. The deadline for sending Christmas parcels there is December 3, so I'd better get them to the postoffice.

Ettersom julegaver skal være hemmelige, så kan jeg ikke vise hva som er inni pakken :-). Det får bli etter jul! Håper mottaker er fornøyd.

As Christmas gifts are supposed to be kept secret until Christmas, I cannot show you what is inside the gift. It will have to wait until later. I just hope the recipient likes it :-)

Jeg har laget en stor gave og en liten gave. Begge er "typisk norsk" - eller er de det? Det vil vise seg...

I made one large gift and one small gift. They both are "very Norwegian" - or are they? Time will tell...

Det er to like pakker som sendes avgårde. Den ene skal til Vanessa med bloggen Whirling Butterfly, og dette byttet er gjennom Christmas in July som jeg var med på i sommer.
Den andre er hemmelig - dvs jeg vet selvfølgelig hvem det er til, men det vet ikke hun. Og jeg vet ikke hvem som sender til meg. Dette byttet er gjennom Chookyblues Secret Santa Christmas Swap.
Spennende!


I am sending two identical parcels. One goes to Vanessa over at Whirling Butterfly. This swap is organised through the Christmas in July that I participated in this summer.
The other person has to be kept secret, as she does not know whom she gets a gift from, and at the same time I don't know who I am getting a gift from. The organiser is Chookyblue with her Secret Santa Christmas Swap.
This is exciting!

2 kommentarer:

  1. I know Vanessa is very excited to have you as her partner,I'm sure both of your swap partners will love what you've made them :) Barb.

    SvarSlett
  2. Yes ! it is soooo exiting !! I've sent my SSCS too and my CIJ swap is nearly done.....
    I can't wait to see what Vanessa will receive !!
    Florence

    SvarSlett