onsdag 6. februar 2013

My new heart

Min hemmelige Heart Swap partner har sendt meg pakke :-) Det er så morsomt å få post helt fra andre siden av jorda! Her er det jeg fikk - et vakkert hjerte og en australsk sjokolade. Jeg har ikke smakt sjokoladen ennå, flink og standhaftig som jeg er...

My secret Heart Swap partner has sent me a gift :-). It is fun to get mail all the way from the other side of the globe! Here is what I got - a beautiful heart and an Australian chocolate. I have not tasted the chocolate yet, being the good girl that I am...

Det er spennende å ikke vite hvem man får pakke fra. Pakken som jeg har sendt er nok snart framme hos mottakeren, og jeg tror faktisk at hun leser dette...
Hun som sendte meg dette har jeg ikke lest bloggen til før, men det skal jeg gjøre fra nå av. Det er Sue B i Adelaide med bloggen Quilted hugs and other nonsense som har sendt dette. Hvis dere går inn på bloggen hennes ser dere hjertet mitt i headeren :-) Tusen takk, Sue!

It is exciting not knowing who you will get the gift from. The gift I have sent will be arriving shortly I know, and I think the recipient is reading this...
She who sent me the heart is Sue B in Adelaide, and I had never read her blog before. I will from now on :-). It is called Quilted hugs and other nonsense, and if you open it, you will see my heart in her header :-) Thank you, Sue!

4 kommentarer:

  1. Siri what a lovely heart to receive,it was a fun swap.xx

    SvarSlett
  2. So Siri, you were the lucky recipient of this heart!lol We all admired it when Sue posted the photo on her blog :-)It is certainly beautiful!

    SvarSlett
  3. What a lovely heart !!
    I know what you mean when you talk about the swap !!! Sooooo exciting !!
    Florence

    SvarSlett