mandag 28. mai 2012

Jacks nye maskot

Min kjære Jack er blitt 7 år, og etter å ha blitt fratatt manndommen i fjor pga sykdom så har han blitt dorsk og lat. Jeg har lenge hatt lyst på en hund til, og har tenkt at da vil Jack få noen å leke med og bli mere aktiv igjen.
Det er kanskje litt tullerusk å kjøpe hund til hunden?


Her sitter Jack fastspent i bilen, på veg til Østlandet for å hente seg sin nye lillebror. Han er vel ikke helt klar over hva som skal skje...

Her han - Bentlises Hope to Dance, eller Skip til vanlig. Hjerteknuser :-)

Møtet mellom Jack og Skip gikk over all forventning. Ingen sure miner fra gamlegutten!

En liten buffer ved matskålene er nødvendig, merkelig at andre sin mat bestandig skal smake så mye bedre...

Taustumper som henger under matmors gamle huske smaker godt :-)

Hysj, jeg ser på Hundehviskeren! Må lære hvordan jeg skal oppføre meg!

Det er slitsomt å være liten valp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar