torsdag 3. mai 2012

Ny veske :-)


Det er et enormt stort utvalg i mønstre på fantastiske vesker.  Jeg ble begeistret for "Face it" vesken som sto i MyQuilt nr 1 i år, og fikk endelig anledning til å bruke et av mine Lonnie Rossie stoffer.  Dette er tøffe stoffer med typografiske element, og kan liksom ikke brukes til hva som helst.  Synes jeg, i hvertfall :-)


Veska som sådan er jeg fornøyd med, men løsningen med løs innerveske som kan flyttes fra veske til veske er jeg ikke sikker på om jeg er helt fortrolig med. 


Litt for tykt med to vatterte vesker inni hverandre...


 Dette er inni veska - har bare vrengt den for å vise lommene.
Tror jeg ville satt lommer rett på ytterdelen og satt i glidelås i tillegg til det røffe båndet med borrelås hvis jeg skal lage en til av dette mønsteret.  

Stor og romslig ble den i alle fall :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar