tirsdag 26. juni 2012

Dear Jane C-3 and J-6

Denne ukas to blokker er ferdige - og det er bare begynnelsen av uka!  Jeg er for tiden ganske så oppesen når det gjelder framdrift :-)
Jeg har meldt meg inn som medlem på bloggen Janiac's Unite for å få litt støtte utenfra og holde motivasjonen oppe.  Dette innebærer også at jeg må skrive både på norsk og på engelsk :-)

This week's two blocks are done, and it is only the beginning of the week!  I am rather optimistic when it comes to progression at the moment :-)
I have become a member of the blog Janiac's Unite in order to have some support and to keep my motivation going.  This implies that I have to blog in both Norwegian and English :-) 


Huff, nå ser jeg at blokken over burde vært rett-skjært før fotografering...

Ooops, the block above should have been cut straight before I took the image...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar