lørdag 23. juni 2012

Fringe benefits

Jeg jobber på en høgskole, og har mange ulike oppgaver. Som regel er jeg på kontoret, men nå jobber jeg med et prosjekt som på fredag innebar en tur inn i en av fjordene. Når jeg nå først var der kunne jeg gå en liten tur, tenkte jeg, og tok med begge hundene.

I work at a university, and have many different tasks. Usually I am at the office, but am now working on a project that took me to one of the fjords the other day. As long as I was there, I could take the opportunity to go for a walk, and took both dogs with me.
Fjorden vi ser er Storfjorden, den går innover til Geiranger. Jeg var i Liabygda, og gikk veien mot gården Ansok.

The fjord we are looking at is Storfjorden, at the end of it is Geiranger. I were in Liabygda, and took the road towards the farm Ansok.
Vi gikk ikke langt og vi gikk ikke fort, men nøt hvert eneste minutt. Tenk å få en slik avslutning på arbeidsdagen :-)

We did not go far and we did not go fast, but enjoyed every step we took. What a great way to end the day :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar