onsdag 6. juni 2012

Snart quilte-tid igjen :-)

Oppdraget som bunad-syerske var jammen mere omfattende enn jeg trodde.  Nå er det bare innspurten igjen :-)  Litt håndsydde knapphull og slikt.  Det er forresten ikke alltid like enkelt å sitte med håndarbeid i godstolen med beina på skammelen når det er to pelskledde som kommer og legger ballen ved siden av meg og vil leke!


Men snart er det tid for quilting igjen!  Både Janome'n og jeg gleder oss til det. 



Da kan jeg lage flere landskapsbilder...




Og så kan jeg gjøre ferdig slumreteppet med
Dissappearing Ninepatch som egentlig skulle bli julegave
(han som skulle få det fikk noe annet i steden for)...



Kanskje jeg skal sy flere Mugrugs...




Og flere små punger - har en del klemmelåser liggende...



Og så har jeg planer om et Quilt-a-long med Datter nr 1. 
Ambisjonsnivået er på topp - vi satser sterkt på Dear Jane
Teppet under er originalen, så får vi se hvor langt vi kommer.  Men at det er en fordel å være flere som pusher hverandre er utvilsomt en stor fordel. Oppstart neste uke - tror jeg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar