lørdag 30. juni 2012

For my iPad

Jeg har sydd en ny veske til min iPad, etter mønster fra Bente Malm
Det var kanskje ikke det mest praktiske fargevalget på stoffene, men jeg likte så godt designet :)

I have made a new bag for my iPad, using a pattern from Bente Malm
The choice of colour might not be very practical, but I really did like the design.
Vesken har to lommer laget av veskeplast. Dette er ikke noe jeg eller
Janome'n liker å sy med, men med hjelp av litt silkepapir går det greit!

The bag has two pockets made from plastic. Neither I nor the Janome like to sew this clingy stuff, but with the aid from some tissue paper it goes rather well.
Hva lommene skal brukes til har jeg ikke bestemt meg for ennå. Men fint ble det :)

The purpose of the pocket is yet to be determined. But I like the result :)
Som pynt satte jeg på noen jojo'er. Litt fargekontrast livner opp!

For embellishment, I made a few yo-yos. A bit of contrasting colour brightens the result!
Stoffet er fra kolleksjonen Etchings by 3 sisters from Moda
Jeg har mere liggende, bl.a. en jellyroll...

The fabrics are from the collection Etchings by 3 sisters from Moda
There are more from this collection in my cupboard, including a jellyroll...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar